Opzeggen lidmaatschap

Hengelsportvereniging Olst is, zoals de naam het al zegt, een vereniging. Iedereen met een (jeugd)vispas of jeugdvergunning is automatisch lid van de vereniging. Dit brengt naast het recht om te vissen in alle verenigingswateren en de wateren op de landelijke lijst, ook een verplichting met zich mee.

Zoals bij iedere vereniging, is het ook bij Hengelsportvereniging Olst verplicht, om bij opzegging van het lidmaatschap een opzegtermijn in acht te nemen.

Indien men geen voortzetting van het lidmaatschap wenst, dan dient dit voor 1 oktober van het lopende kalenderjaar kenbaar gemaakt te worden, zodat de opzegging voor het daarop volgende kalenderjaar realiseerbaar is. Opzegging dient schriftelijk plaats te vinden. Dit kan uiteraard ook via email. (info@hsvolst.nl