Leden enquête HSV Olst 2023

Vrijdag, 17 maart 2023

Beste leden,

Als bestuur van HSV Olst zijn wij natuurlijk altijd benieuwd naar de mening van onze leden over diverse onderwerpen die onze mooie vereniging aangaan. Je kunt hierbij denken aan onderwerpen als de kwaliteit van het viswater, de vangsten, de beschikbare visstekken, de sfeer op de club, de website, de vrijwilligers en nog veel meer.

Hiervoor hebben we in samenwerking met Sportvisserij Nederland en de federatie een online vragenlijst ontwikkeld. Met behulp van de resultaten gaan wij ons best doen om zo goed mogelijk in te spelen op de wensen en uitdagingen van onze leden.
We zouden het erg op prijs stellen als jij de enquête invult! Jouw mening is van groot belang om onze club nog mooier en beter te maken. Dus doe mee! Via onderstaande link kun je de enquête invullen, dit duurt 5 tot 10 minuten [https://forms.office.com/r/Em3XEWWPV1].

Ben je jonger dan 16 jaar en heb je de enquête ontvangen, vraag dan eerst toestemming aan je ouders/verzorgers om deze vragenlijst in te vullen of vul het samen in.

Mochten er naar aanleiding van de ledenenquête vragen zijn, dan kun je altijd contact opnemen met onze secretaris Jacob Klompstra door te mailen naar [info@HSVOlst.nl].

Hartelijk dank en met vriendelijke groet,

Bestuur HSV Olst