Brainstormavond naar aanleiding van Leden enquête HSV Olst 2023

Dinsdag, 25 juli 2023

In maart jl. is door HSV Olst in samenwerking met Sportvisserij Oost-Nederland een vragenlijst opgesteld, welke digitaal naar alle leden van HSV Olst is gestuurd. Deze vragenlijst/enquête is door ruim 30 leden van de vereniging beantwoord.

In deze enquête werd o.a. gevraagd welke verwachtingen de leden van HSV Olst hebben ten aanzien van activiteiten etc., maar ook of er vanuit de leden animo en/of bereidwilligheid is mee te werken/te helpen bij het uitvoeren van activiteiten. Wij zijn verheugd dat een aantal leden hiertoe bereid is. Op donderdag 7 september wordt daarom een ‘’brainstormavond’’ georganiseerd door het bestuur van HSV Olst (Eetcafé Boskamp, Boskamp 24 in Olst, aanvang 20:00 uur). Het is de bedoeling dat ideeën welke er zijn, wellicht kunnen worden omgezet naar concrete activiteiten.

Binnenkort zal ieder lid van HSV Olst, waarvan het mailadres bij het bestuur bekend is, een uitnodiging voor deze avond ontvangen.

Vanuit het bestuur hopen we dat we na afloop de conclusie kunnen trekken dat dit een nuttige avond is geweest.

Bestuur HSV Olst